Sammanfattning

Januari

Jag hade velat se större siffror på månadens sammanfattning!
Men det är klart, var sjuk i en vecka, och det kan man ju inte göra mycket åt. Eller någonting alls.

januariNåja, det är väl okej ändå. Tre träningspass i veckan är så klart acceptabelt när man är en helt vanlig motionär, men i februari vill jag hålla mig frisk och träna mycket mer. 

Ska man se det positiva i januari månads träning så är det att jag har tränat mer löpning än någonting annat, det bådar ju i alla fall gott, för det ska bli mer och mer av den varan. (Idag är det bara 112 dagar till Göteborgsvarvet!) Hade lovat mig en utomhuslöpning i veckan i januari, och det verkar jag ha uppnått i alla fall, så vad ska vi säga för februari? Två utomhuslöpningar varje vecka? Låter vettigt tycker jag. Då hinner jag också med ett eller två pass bodypump och annat som jag också gillar att träna. Det vill man ju inte sluta med bara för att löpsäsongen kommer närmare och närmare.

 

 

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply
    Mia
    31 januari, 2015 at 20:40

    Nu blev jag påmind (igen) om att jag glömt bort att anmäla mig till varvet i år (igen…) :)) Ditt januari ser bra ut tycker jag. Jag har inte kollat på mitt då det mest består av ensidig transportlöpning till och från jobbet…

    • Reply
      Träningsblogga
      1 februari, 2015 at 07:37

      Men det kommer ju ett Göteborgsvarvet 2016 också! 😀

    Lämna en kommentar

    %d bloggare gillar detta: