Sammanfattning

Veckan som gick och veckan som kom

IMG_0594

Så var det dags att sudda ut griffeltavlan igen (My God vad tiden går!) och gå in på ny vecka. Förra veckan är jag både nöjd och lite mindre nöjd med. Den började ju bra med ett pers på VårRuset. Efter det kände jag mig stark som en oxe (passande, eftersom jag är oxe) och lyckades klämma in både core och intervaller på tisdagen. Två dagars vila på det och jag sprang mina lättaste 7 km detta år i fredags, fastän jag redan hade kört ett corepass tidigare under dagen. Ja, veckan kändes sannerligen bra. Innan fiaskorundan igår då som kom och förstörde allt. These things happen.

Veckans planer är ytterst få. Det blir nämligen bara två pass, för denna vecka ska jag springa två lopp!
Stafettvarvet på onsdag får bli uppvärmningen inför Ferruformmilen på lördag. Däremellan vila, vila, vila. Känner mig inte helt kry heller (kanske pollen?) så jag kommer inte röra mig i onödan.

Tänker börja redan nu med att inte röra mig. Netflix?

 

You Might Also Like

4 Comments

  • Reply
    Åsa
    18 maj, 2015 at 18:51

    Vila dig i form, bra idé! Kör stenhårt samma plan, efter en lite för aktiv helg. Vila vila vila. Netflix, HBO nordic och symaskin.

    • Reply
      Träningsblogga - Ida
      18 maj, 2015 at 19:59

      Det låter lovely. Själv är jag nerbäddad och klockan är 20. Stabilt viloläge!

  • Reply
    Mia
    18 maj, 2015 at 19:49

    Vila sig i form är det allra bästa. Stort lycka till med dina roliga lopp 🙂

    • Reply
      Träningsblogga - Ida
      18 maj, 2015 at 20:00

      Tack! Lite nervös för att springa 10km på lördag faktiskt, det var längesen sist!

    Lämna en kommentar

    %d bloggare gillar detta: