Planering

Träningsplan för vecka 6

8 februari, 2016

veckanstraning

Träningsmässigt blev vecka 5 riktigt kass. Det enda jag gjorde var att delta i Indoor Running, som i och för sig var väldigt bra, men lite väl i minsta laget för vad jag vill göra under en vecka. Det är klart att man blir besviken när det inte blir som man har tänkt sig, men det är ingenting att göra åt än att ta nya tag. Jag fortsätter att publicera min träningsplan och hoppas att det ska göra att jag faktiskt följer den.

Planen för vecka 6 ser ut som följer: 

Mån: Bodypump
Tis: Styrketräning med PT
Ons: Indoor Running (intervallöpning)
Tors: Vila
Fre: Vila (eller något lugnare pass, t.ex. Bodybalance)
Lör: Bodypump
Sön: Löpning

Utöver det så börjar jag cykla/promenera till och från jobbet denna vecka och får då så mycket mer vardagsmotion (plus: slipper trängas på spårvagnen i rusningstid). Det blir bra!

 

2 Comments

  • Reply Charlotta Sofia springer o trimmar 8 februari, 2016 at 13:47

    Min vecka fem var heller inget vidare, jag tränade typ på att lyfta glass från förpackningen till munnen 😀

  • Lämna en kommentar

    %d bloggare gillar detta: