Planering

En träningsplan

6 juni, 2016

Nu vill jag verkligen komma igång med träningen igen. Det har inte blivit mycket tränat efter Göteborgsvarvet, och det är väl klart naturligt att man tar det lite lugnare efter en sådan urladdning, men någon måtta får det ändå vara. Jag börjar se ljuset i tunneln när det gäller betygssättningen, skulle tro att jag är relativt klar med den redan imorgon kväll, och därefter borde jag ju kunna komma upp på banan när det gäller träningen igen då, tänker jag. Det var verkligen inte igår jag gjorde en veckoplanering för träningen, så jag tror faktiskt att jag ska försöka ta tag i det igen. Uppenbarligen fungerar det ganska bra för mig att ha en sådan att följa, så varför ändra ett vinnande koncept?

Denna vecka tänker jag mig:

Mån: Vila (eller ja, jobba med att sätta betyg)
Tis: Löpning
Ons: Sommarfest/avslutning med jobbet, sååå.. vila I guess.
Tors: Bodypump
Fre: Löpning (fira in semestern med en löprunda, what else?)
Lör/Sön: Helgen håller vi lite öppen och ser hur det känns…

Nej, planen är inte jättestrukturerad eller specifik, men det är ju något i alla fall…

DCIM129GOPRO

 

2 Comments

  • Reply Mari 7 juni, 2016 at 07:39

    Ser toppen ut. Håller med dig om en träningsplanering, en har en tendens att vara disciplinerad när en sådan finns. Nog för att ändringar och liknande sker. Har faktiskt gjort en jag med, känns bra! Kör hårt och ha en fin dag. Kramar

  • Reply Anna (orka mera) 7 juni, 2016 at 09:33

    Alltså semester… Blir allt lite avis. Har några veckor kvar dit! Att fira den med en löprunda känns klockrent, bra tänkt! 😀

  • Lämna en kommentar

    %d bloggare gillar detta: