Sammanfattning

Träningen vecka 3

23 januari, 2017

Jösses! Det är väl orimligt att dagarna går så här snabbt? Hinner inte ens med bloggen! Det är tur att jag mest är en hobbybloggare, annars hade jag nog fått sparken (av mig själv då, eller hur funkar det?).

Det är en ny vecka och nu när jag jobbar stenhårt (nåja, jag jobbar i alla fall) med att ta tag i och få lite ordning på träningen igen har jag bestämt mig för att återuppta detta med att skriva någon slags veckosummering. Mitt mål för tillfället är att träna minst tre gånger i veckan. Sedan är det klart att ett träningspass ju kan se helt olika ut: ett träningspass kan vara 16 km långpass eller 4 km snabbspring eller ett pass Bodybalance. Men det spelar liksom ingen roll just nu, målet är att banka in i mig själv att jag ska träna minst tre gånger i veckan.

Förra veckan lyckades jag med prick detta. Tre träningspass blev det. Bara löpning. Korta pass. Jag är nöjd med det. Hade väl velat klämma in något träningspass under helgen också, men det blev inget av det. Men ingen idé att älta, nu är det en ny vecka och (minst) tre träningspass är målet. Denna vecka har jag bokat in mig på ett gäng gruppträningspass på gymmet, och ser verkligen fram emot att komma igång med sådana.

run

 

No Comments

Lämna en kommentar

%d bloggare gillar detta: